duminică, 29 noiembrie 2009

Atitudine de preşedinte



Aţi văzut cu toţii filmuleţul acesta, fără îndoială, şi poate că pe mulţi dintre voi v-a cam plictisit acest subiect. Eu totuşi am să insist, încercând să pun altfel problema (spre disperarea multor frustraţi). Nu pot să cred că, mulţi dintre românii care şi-au dat cu părerea după vizionarea acestui film insistă să creadă ca este un mare bluf. Toţi necunoscătorii, mai ales cei dintr-o anumită tabără politică, susţin sus şi tare că este o făcătură, dar fără a da prea multe detalii. Este prea uşor să îţi dai seama că ceea ce a făcut Băse s-a întâmplat cu adevărat. Mai mult decât atât, chiar EL a lăsat să se înţeleagă acest lucru la prima declaraţie dată după ce a văzut filmul. De ce trebuie să ai mintea atât de închisă şi să nu recunoşti că ai greşit, chiar dacă e doar o singură dată în viaţă? Asta e una. De ce a dat el în judecată un om şi un trust de presă atâta timp cât se consideră nevinovat? De ce atâtea replici dure la adresa tuturor posturilor de televiziune pe care le desconsideră? Asta e a doua. Orice ar spune unii (mă refer la acei necunoscători sau susţinători de-ai lui Băsescu), filmuleţul este o realitate netrucată din trecutul unui om care vrea să ocupe fotoliul de primul om în stat. Nici eu nu am să dau explicaţii, deşi mă mai pricep faţă de mulţi alţii, şi am să vă provoc la acel sondaj obişnuit de opinie: Băsescu ori Geoană?

2 comentarii:

  1. Nu mai trebuia sa deschizi si tu un subiect, nu neaparat expirat, pt. ca se va mai vb pana in ultima zi de campanie, ci pt. ca asta e omul Basescu: un retardat fara par si care nu merita sa ne fie presedinte. Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca v-a dat si voua peste nas ca sa nu spun altfel. Inteleg ca Vasluiul este condus de oameni care sunt de la PSD sau depind de ei, dar nici chiar asa. Sa-ti pupi in fund seful pentru a nu fi dat afara sau mai stiu eu ce. Chiar atat de orbi sunteti ? Chiar nu puteti face deosebirea intre cine minte si cine nu ? E chiar atat de greu sa te zbati pentru adevar ? Cum sa nu se ia de televiziuni daca sunt conduse de dusmanii lui si puse sa il tavaleasca in noroi ?

    Nu sunt fan Basescu. Dar decat Geoana si "ai lui" mai bine unu cu jumate de cap cum ii zice bunicu.

    Sper ca intr-o zi sa deschideti si voi ochii...

    RăspundețiȘtergere

GSP.ro