sâmbătă, 28 martie 2009

Urasc comunismul!!!(partea a doua)

Am trăit să o văd şi pe asta! Nu eram sigur dacă voi continua să scriu despre nedreptatea care ni se face nouă, românilor de pretutindeni, dar soarta a vrut altceva. Da...soarta! Am fost trimis să văd dacă într-adevăr cuvântul de ordine la "fraţii" de peste Prut este "Pe-aici nu se trece!" şi...s-a adeverit. Tot ce însemna român, de la simplu turist, până la om de afaceri, nu avea voie să treacă graniţa. Grănicerii basarabeni au avut (şi cred că vor avea până pe 5 aprilie inclusiv) comanda de a nu lăsa picior de român să calce pământ basarabean. Şi când spun nimeni, vreau să înţelegeţi că absolut nimeni, din naţia poporului român, nu a avut voie să treacă. Eu m-am resemnat când am văzut ce înseamnă puterea dictaturii, m-am resemnat cu gândul că lucrez în presă şi că mă aşteptam ca cenzura să funcţioneze. Ceea ce nu am înţeles şi nu vreau să înţeleg, este următorul aspect: de ce copiii sau tinerii care vor să ajungă în Basarabia pentru a participa la activităţi cultural-artistice sunt interzişi? Şi credeţi-mă, au fost zeci de copii, nevinovaţi, care au revenit în România, doar pentru simplu fapt că sunt români(există filmare care să întărească spusele mele). De ce sunt implicaţi şi copiii în politică? Nu vreau să cred că ei ar fi putut influenţa cu ceva alegerile din 5 aprilie! Mai mult decât atât, stau şi mă întreb altceva. Bun... noi românii nu avem voie, dar studenţii moldoveni care învaţă în România de ce nu au avut voie? Sunt de-ai voştri, domnule Voronin!!!
P.S: Tot respectul meu românilor adevăraţi de pretutindeni!!!

Un comentariu:

  1. Buna!Sunt Tatiana,din Republica Moldova...mai mult ca atat,noua moldovenilor ni se pun piedici peste tot ce e legat de Romania...am mers aici la Oficii Stari Civile ca sa depunem actele pentru casatorie cu cetatean roman,dar...ni s-a refuzat,motivand ca certificatul de stare civila prezentat de cetateanul roman are careva neajunsuri..cu toate ca acel certificat este valabil in forma eliberata pentru toata Europa.Chiar si la Consulatul Ramaniei in Chisinau ni s-a spus ca e acceptabil..acum faza e ca d-na sefa de la Oficiul Stari Civile e comunista...si nu e unicul caz in care e greu sa ajungi la inima acestei d-ne care se crede mare sefita..noi basarabenii de rand nu avem nimic impotriva romanilor,mai mult ca atat suntem pentru!!!dar suntem calcati in picioare de comunisti,ca sa nu avem dreptul la opiniile noastre proprii.Dar in marea masura suntem de vina singuri ca candva alegandu-i pe ei la putere,multi din noi au crezut ca vom trai intr-o tara ca Utopia..Acum noua ne ramane sa ne trezim si sa mai deshidem ochii si gurile,ca sa schimbam r...tul in care suntem...

    RăspundețiȘtergere

GSP.ro