miercuri, 1 aprilie 2009

Piturca....lasa-ne!!!

Aceste randuri le scriu la suparare, cu cateva ore inainte de meciul Romaniei cu Austria. Multi poate imi veti reprosa acest lucru, dar pentru mine e o alta durere de roman pentru care nu ma pot abtine sa nu imi dau cu parerea. Cu Serbia nu mai este nimeni vinovat, ba mai mult, toti spun ca sarbii nu au jucat nimic. Pe dracu! Ne-au dat aia o lectie de fotbal ca la carte. Piti...ti-au scos fotbalul din cap! Oare nu ti-e rusine sa spui ca nu pleci chiar de ne bat austriecii?! Esti un NESIMTIT, la fel ca si Mircea Sandu! Sunteti niste erori ale naturii care nu va ganditi la altceva decat la bani, nicidecum la ceea ce inseamna spectacol fotbalistic, la suporteri, la pasiunea pentru acest sport! Nu va mai suport!

...va urma

2 comentarii:

  1. Am gasit solutia salvatoare pentru echipa nationala...am cautat si iar am cautat pe.....normal.....internet....siiiiiii.......l-am gasit. Un jucator extraordinar...urmariti-l aici...are tehnica si un plus de viteza......http://nimportequi.com/video_popupNEW.php?id_video=87

    RăspundețiȘtergere
  2. esti si bun asa bai coca (pt. prieteni)... am simtit in comentariul tau durerea de a fi roman in acesta perioada proasta pt. fotbalul romanesc. cata dreptate ai.... offfffff...... offf... of pitzi... adica afara bai PITZIfelnicule care esti...
    PS: of of of shefule iar n avem stiri azi of of..........

    RăspundețiȘtergere

GSP.ro