luni, 17 august 2009

Din nou?

Nu ştiu cum se face că, de fiecare dată când echipa nu merge, ori se intră în silenzio stampa, ori se dă vina pe arbitri. Aşa a fost şi după meciul cu Mediaş şi după cel cu Braşovul şi, trebuie să vă spun că, dacă altă dată se puneau tunurile pe arbitri pe bună dreptate, de data asta Radu Petrescu e nevionovat. Ştiu că am să-mi pun multă lume în cap, dar ca să mă pot şi eu apăra, rog pe cei care nu sunt de acord cu mine să urmărească meciul la TV cu tot cu reluări. Fraţilor, oare nu v-aţi săturat de toate aceste scandaluri legate de arbitri care nu fac altceva decât să stârnească tot mai mult rahatul ăsta numit “arbitrajul” din România? Eu unul m-am săturat şi vă spun şi de ce. Legat de acest meci, FC Vaslui-FC Braşov, aş vrea să adaug că, spre bucuria mea, am urmărit partida la televizor, deoarece domnul Damian mi-a interzis să mai văd meciurile echipei din tribune, din postura de ziarist, asta ca o paranteză. Ca orice împătimit al fotbalului aşteptam cu nerăbdare reluările la fazele contestate de Porumboiu sau Cătălin Popa. Nu zic că nu au fost şi câteva momente când s-a mai GREŞIT neintenţionat, dar acele greşeli nu au fost decisive. Din “păcate” pentru noi, cei care iubim culorile galben-verzi, băiatul ăsta care se numeşte Radu Petrescu a arbitrat nu bine, ci foarte bine (Atenţie, e părere personală!!!), iar de data asta este acuzat pe degeaba. Domnule Porumboiu, ştiu că aţi ţinut să punctaţi că pricipalii vinovaţi au fost jucătorii şi... DA, mai bine v-aţi uita la cei 11 fotbalişti din teren care, cel puţin în meciurile din campionat, timp de o repriză, fac figuraţie. Vinovaţi de eşecul cu Braşovul au fost fundaşii şi Cristi Hăisan, nu arbitrul! Chiar de aproape fiecare dată (spun asta deoarece rare au fost momentele când s-a recunoscut că de vină sunt jucătorii sau antrenorul) de vină pentru nereuşite sunt arbitrii sau alţi oameni de fotbal din România? Of,of…măi măiii.

6 comentarii:

  1. ionica oricum nu ai sa mai simtzi aerul de pe stadion pana ce se retrage porumb!!!!!ai grija knd mergi pe strada

    RăspundețiȘtergere
  2. o simpla intrebare:cati dintre ziaristii vasluieni au abonament la meciuri,platit din banii proprii? in Vaslui nu avem ziaristi calificati pentru sport,ei sunt buni cam la toate domeniile,social,politic!!! prea multe nepotisme in presa vasluiana!Domnul Trifu are toata familia angajata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum, ma refer la meciul retur cu AEK, nu va mai avea cum sa dea vina pe arbitri. Sper sa nu fie pus in situatia asta, iar echipa noastra sa se califice in grupe. HAI FC VASLUI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Baiii...da' a spus Porumboiu de vreo 3 ori ca echipa a fost vinovata si nu arbitru!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu, unul, AM FOST la meci si am constatat faptul ca acel arbitru se scapase deja pe el inca de la vestiare. Nu a gresit omul enorm, dar nici nu a fost un geniu. S-a intamplat ca Balace sa fie faultat chiar in fata mea, s-a auzit lovitura pana in inaltul tribunei (credeam ca i-a rupt ceva - oamenii de langa mine au ramas cu gura cascata). Arbitrul era cam la 5 metri de faza, a vazut foarte bine ... Nu a dictat fault, s-a facut ca nu vede. A avut mari probleme cu interpretarea faultului la duelurile corp la corp in saritura. Cand nu era fault dadea, cand era, nu fluera nimic. Lumea incepuse deja sa rada, mai era un pic si dadea in circ. Bine, astea nu se vad la televizor. Este greu sa joci, mai ales cand construesti si nu stai la ciupeala cu un asemenea arbitraj. Probabil la asta se referea Porumboiu ...

    RăspundețiȘtergere

GSP.ro