sâmbătă, 19 septembrie 2009

La ce e bun jurnalismul...

Mulţi au ce au cu jurnaliştii şi vă spun, din proprie experienţă, că aşa este. Chiar dacă există şi frustraţi ce nu înţeleg care este rolul presei în societate, chiar dacă există şi jurnalişti care mai greşesc uneori, sunt şi situaţii, cum este cea de faţă, care demonstrează că nu degeaba presa este considerată ce-a de-a patra putere în stat. M-am gândit mult dacă să postez sau nu acest subiect, însă tema ştirii este foarte tare, mai ales că, în acest eveniment, a fost implicat un jurnalist. Prea multe nu ar mai fi de spus, ci doar să transmit felicitările mele colegului meu şi să vă invit şi pe voi să vedeţi ce s-a întâmplat de fapt şi de drept: http://antena1.ro/index.php?page=news&subcat=1&id=63739&currentPage=2

4 comentarii:

  1. Felicitari si bravo voua. E adevarat, chiar daca unii jurnalisti mai gresesc, asta e o dovada ca presa are si partile ei bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. balaban ce parere ai despre acei jurnalisti care desfasoara activitati de paparazzi, santaj, de lezare a demnitatii si integritatii persoanei, in interesul unor persoane? un exemplu concret este alexandra petculescu, fosta voastra colega, care a fost angajata la antena 1, pe baza relatiilor sefului tau lili trifu cu madam petculescu, dar si primirea de "atentii" din partea acesora!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru cel obsedat de Alexandra Petculescu...tine cont ca ea nu a fost niciodata jurnalist, ci doar un simplu asistent manager. Apoi, care era (este) relatia ei cu directorul statiei, ma lasa rece, deoarece eu nu am auzit nimic de atentii si nici nu m-a interesat. Te rog sa cauti in dictionar care este semnificatia exacta a cuvantului "paparazzi". In ultimul rand, iti lansez inca o data rugamintea, pe langa faptul ca apreciez atentia ta asupra acestui blog, sa postezi comentarii legate de subiecte,iar frustrarile tale fata de acea persoana le poti face publice prin oricare alte modalitati, dar nu prin intermediul acestui blog. Ai vazut ca acele comentarii prin care adresezi injurii nu vor fi postate niciodata. Multumesc pentru intelegere!

    RăspundețiȘtergere
  4. drept la replica. balaban esti atat de prost incat nu realizezi faptul ca ai fost angrenat in acest joc pervers de catre fatuca respectiva si de amantul ei care, probabil, iti este coleg! Eu nu am de gand sa raspund la provocari! deschide ochii si realizeaza faptul ca ai fost manipulat si folosit ca sa se starneasca cancanuri la adresa mea! Si te sfatuiesc sa ai grija ce afirmatii faci, avand in vedere ca esti foarte prost informat si dus in eroare! nu ma interesea blogul tau, cu atat despre injuriile despre care vorbeti! Si te sfatuisc sa nu mai faci comentarii si etichetari gratuite, fara sa fi informat corespunzator. sincer fiu nu ma intereseaza ce se spune despre mine, asta in ciuda faptul ca stiu foarte bine ca respctiva fatuca nu a facut si nu face alteceva decat imagine si interese personale pe spinarea altora! Iar in ce priveste "atentiile" de care habar nu ai, acordate lui trifu sunt adevarate! si nu este prima persoana care a fost servita cu "sacose"! nu doresc sa am vreun conflict cu tine din cauza acestei "domnisoare", care numai "domnisoara" nu este. Repet! Nu am de gand sa raspund la provocari pentru a starni cancanuri, dar nici sa mai fiu angrenat in diferite jocuri perverse si mizerabile de catre aceasta "fatuca"! in incheiere iti urez multa sanatate fetitei tale care v-a umplut viata! daca refuzi dreptul la replica, sincer sa fiu, putin imi pasa.

    RăspundețiȘtergere

GSP.ro