marți, 29 decembrie 2009

Să fim sănătoşi!!!

Vreau să urez tuturor încă de pe acum, pentru că voi face o pauză până după 7 ianuarie, un an nou fericit, plin de împliniri care să fie măcar la fel de bun sau prost ca 2009. Mulţumesc, în primul rând, familiei mele pentru tot ce mi-a dăruit în anul acesta, mulţumesc Maicii Domnului şi lui Dumnezeu pentru cel mai fericit cadou ce mi l-a făcut în 2009, pe prinţesa Maia Maria, mulţumesc soţiei mele Andra pentru că m-a înţeles şi că mi-a fost alături mereu, mulţumesc prietenilor pentru clipele frumoase oferite, mulţumesc colegilor pentru ajutorul acordat la serviciu, mulţumesc colaboratorilor şi celor care mă mai cicălesc cu criticile lor. Să fim sănătoşi cu toţii în 2010 să putem să ducem până la capăt ceea ce ne-am propus!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

GSP.ro