marți, 5 ianuarie 2010

Mulţumesc domnule Băsescu! Mulţumesc domnule Boc!

Am început anul aşa cum au vrut cei mai mulţi dintre românii care au ieşit la vot. Adică nu prost...foarte prost. Şi acum îi înţeleg pe cei care, la sfârşitul lui 2009, făceau următoarea urare: "Să dea Domnul să avem parte de un 2010 măcar la fel de prost ca 2009". Ei cum să nu îţi vină să îţi iei câmpii şi să pleci unde vezi cu ochii, numai de România să nu mai auzi? Stau acum şi mă întreb ce vor face tinerii care visau la o casă, la o maşină sau la un salariu mai mare? Ce vor face pensionarii care aşteaptă pensii mai mari aşa cum li s-a tot promis de 20 de ani încoace? Ce vor face acele judeţe care nu sunt conduse de oameni ce aparţin culorii portocalii? Ce se va întampla cu noi, românii? Sunt întrebări la care tot caut răspunsuri de vreo 20 ani încoace. Am înţeles, în schimb, (dacă mai era nevoie) că politica e cea mai mare curvă ce există pe faţa pământului. Am înţeles că putem spera că ne va fi mai bine doar atunci când este campanie electorală. Şi totuşi, fără alte comentarii, românii nu au vrut schimbare şi au votat cu aceeaşi oameni care nu au făcut altceva decât să producă scandaluri şi circării televizate. Şi pentru că şi eu sunt român vreau să mulţumesc din inimă domnului preşedinte şi domnului prim-ministru pentru scumpirea energiei electrice, pentru scumpirea carburanţilor, pentru noile taxe pe care TREBUIE să le plătim, pentru impozitele mai mari pe care TREBUIE să le plătim, dar şi pentru mărirea mai mult decât semnificativă a veniturilor. Ce mai...vom trăi "BINE"!

3 comentarii:

  1. De acum incolo sa vezi ce "frumos" va fi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca erau ailalti, cum lasi impresia ca ti-ar conveni, ar fi fost mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ioane sa-ti spun noua varianta de la Vodaphone...

    [Stateam pe hol la ant1 ma plisctiseam... si ghici cine trece prin fata mea? ....Balaci frate!...
    Ma gandesc eu... "Cum sa ma bag in seama fara sa par ca vreau o bere?!" ...Si-mi vine-n cap numele lui adevarat. ...Ionut... Il caut pe blog.. ii recunosc fata... Ii umblu pe profil pe acolo... si vad ca ii place... Ghici ce? Berea!... Ce sa fac?! ... Soptesc ... "Uăi da şi merji o beri!" ...[La fix cat sa ma`auda]...Bai si ma invita la Pheonex ... Ne imbatam... Ne spunem glume la greu... Si stam pana tarziu de ne facem necazuri acasa. Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere

GSP.ro