sâmbătă, 30 ianuarie 2010

La nuntă!!!

Conform principiului "pauzele lungi şi dese, cheia marilor succese" revin şi eu pe blog cu o postare inspirată de pe vasluionline.ro. Am văzut pe acest site o ştire conform căreia tinerii ce se vor căsători vor primi din partea primăriei Vaslui o plachetă cu un mesaj de felicitare. Nimic rău, nu am ce zice, dar totuşi... Domnule primar, ne plângem toată ziua că nu sunt bani pentru drumuri, pentru proiecte sau pentru alte necesităţi ale urbei, dar pentru o astfel de invenţie de unde s-au găsit fonduri? E adevărat că, probabil, nu costă cine ştie ce, dar oare chiar de placheta asta au nevoie cei care se căsătoresc? Vorba unuia dintre vasluienii care au lăsat comentarii la această ştire...nu e mai important să faceţi cumva să rost de bani pentru locuinţe, pentru locuri de muncă sau pentru zone de agrement? Or fi şi tineri înstăriţi care au de toate si pe care i-ar bucura a astfel de plachetă, dar eu cred că cei mai mulţi se vor bucura dacă li se va oferi o casă. Deja am auzit prin târg vorbindu-se numai la mişto despre această iniţiativă şi, credeţi-mă, sunt şi eu adeptul ironizării unei astfel de idei. Off off, măi măi...

2 comentarii:

  1. Esti rau...e un gest frumoas, la urma urmei. Daca ne gandim, toti cei de afara locuiesc cu chirie, deci nu au nevoie de propriul apartament sau propria casa. La noi nu e valabil nici asa, si asta e adevarat, dar de unde sa dea case tuturor?! Bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept sa vad cum vor arata plachetele alea in an electoral. Portocalii in nici un caz. :))

    RăspundețiȘtergere

GSP.ro