joi, 17 iunie 2010

Doar trăim în România!!!

Deşi am sperat că mă voi desparte cum trebuie de foştii mei colegi din trustul "Intact", nu a fost să fie. Probabil, păcătoasa asta de criză a afectat atât de mult bugetul postului de televiziune GSP încât oamenii de acolo au "uitat" să-şi plătească corespondenţii. Şi când spun asta nu mă refer doar la lichidare, ci la corespondenţa pe care am asigurat-o timp de mai bine de 2 ani. Nu ştiu cum se face că la alte trusturi de presă nu se omite plata salariilor, ceea ce te face să îţi dai şi mai tare cu barda-n c...e. Mai grav este faptul că nu sunt singurul care are parte de asemenea "ghinion", ci mai toţi colegii cu care am lucrat pe sport sunt în situaţia mea. Ei nu au curajul să vorbească, poate, însă eu nu am niciun motiv să tac. Din păcate, constat că, la televiziunea asta degeaba vorbeşti, pentru că mi-am cerut şi înainte drepturile, tot ca un fraier eşti tratat. Să dea Domnul să aveţi parte de oameni (a se citi corespondenţi) după cât de mult şi la timp îi plătiţi!!!

Un comentariu:

GSP.ro